Friday 23 December 2011

Sabarlah wahai kawan .

sebelum tu na cakap awal awal . entri ney panjang . kalau tanak baca , tarik mouse pegi kanan atas tekan pangkah warna merah . oke ? terima kasih .

Dengan muka terkejut sebut ' Allahuakhbar ',
Apa Khabar ? :)

Harap harap semua orang sihat walaupun sekarang ney musim 3 penyakit diva yang femez . BATUK + SELSEMA + DEMAM ! rimas bukan ? laku pulak ubat ubat batuk dan ubat sakit tekak sampai strepsil habis stok . hebat hebat . nasib baik aku dapat menepis virus diva diva ney . hikhik tu lah aku dah nasihatkan jangan makan durian . apakan daya , diantara kami berempat, aku seorang sahaja yang ta makan durian . nak cakap aku rugi la tu ! kan kan ? whatever . ta kisah pon . tade nafsu tengok durian tu .

Kebelakangan ini, kami berempat ditimpa dugaan dugaan yang boleh mengoncangkan jantung, melemahkan hati dan membengkakkan mata . selepas nadia , aina pula dikejutkan dengan berita tentang ibubapanya yang mengalami kemalangan jalan raya . * maaf, ayat bahasa melayu spm .

Kami terkejut . tanpa melengahkan masa . kami terus konvoi dua kereta ke Parit Buntar untuk melihat keadaan ibubapa aina . kami merahsiakan drivernye . hehe aina sempat melihat keadaan ibubapanya sebelum ibubapanya dibenarkan pulang . kecederaan kecil sahaja dan kerugian baju kurung . kain koyak habis . seluar ayah aina pon koyak . sobs sobs . 
jelas tak kebengkakan mata dia ? haishh kesian kawan aku ney . teringat masa die menangis teresak esak di bahu aku dengan suara sakit tekaknya. sabarlah wahai kawan . aku sentiasa ada untuk kamu . promise ! :) tapi kan nampak sangat senyuman die fake . hoho senyuman paksa tapi comel <3


BUKTI kami dah sampai Hospital Parit Buntar ! hehe

Lepas tu , kami sempat round round parit buntar sebelum balik ke Ipoh . Masing masing lapar so kami serbu makanan dulu . diantaranya feveret kami bersama . cuba teka apa ? cepattt teka ! oke  1 2 3 . lambat ! ney haa

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
TARAAA !
nadia n aina suka sate ayam . maya suka sate daging . anis suka dua dua ! HAHAHA sure korang lapar kan tengok sate ney . sedapp woo dengan kuah kacang die tu . perghhhhh !
dah dah , jangan jeles . tasuka lah jeles jeles ney .

kami sampai ipoh dalam pukul 10 lebih . 

buat mayaqama , abahnya sekarang berada dalam kondisi tidak sihat . die dah amik cuti jap untuk jaga abah . be strong abah ! kami semua doakan kesejahteraan abah :) mayaqama sila tabah !

kecelakaan untuk anis nasuha , kasutnya kebelakangan ini asyik rosak ! arghhh ! malu !. mak ayah saya Alhamdulillah sihat sejahtera . nota kaki , saya dah beli kasut baru . woot woot !

sudahlah sudah , saya akhiri sampai sini sahaja . nantikan update baru tentang Kedah Darul Aman ! jyeahhh . mahu jalan jalan cariiii tetttt ! HAHA ;)

AnyssNasueha

No comments:

Post a Comment